La moda canvia; les fires, també

Ahir es va inau­gu­rar al recinte de Fira de Bar­ce­lona el saló de moda urbana The Bran­dery, hereu de Bread & But­ter, d'orga­nit­zació ale­ma­nya. L'Ajun­ta­ment de Bar­ce­lona i la Fira han vol­gut donar con­tinuïtat a una reei­xida ini­ci­a­tiva que havia posat la ciu­tat en el punt de mira euro­peu de la moda casual, però que final­ment havia optat per tor­nar a la seva ciu­tat de referència.

El resul­tat d'aquesta nova ini­ci­a­tiva cal valo­rar-lo des de dife­rents òpti­ques. Si ana­lit­zem la dimensió i el nom­bre de visi­tants és evi­dent que la nova pro­posta queda molt lluny del gran des­ple­ga­ment de recur­sos, visi­tants i expo­si­tors de Bread & But­ter.

En aquesta pri­mera edició, la con­tenció, segu­ra­ment con­di­ci­o­nada per la manca de temps i la crisi, ha donat forma a una fira que fa curt. Tot fa pen­sar que en noves edi­ci­ons la fira de moda crei­xerà en volum, però cal també que els orga­nit­za­dors pen­sin si per arri­bar a l'èxit que va asso­lir Bread & But­ter només cal aug­men­tar el nom­bre d'expo­si­tors.

Pot­ser caldrà també tenir en compte la recerca d'un nou model per dife­ren­ciar-se de Bread & But­ter i així inten­tar fer-li ombra. Si la moda can­via, per què no els models de fira.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.