L'apunt

L'APUNT

Una resposta ràpida a la urgència social

L'Ajuntament de Sabadell posava en marxa l'any 2016 un espai pioner, asseguraven, que tenia un doble objectiu: atendre l'emergència social i descongestionar els serveis socials. Dotze mesos després, el Servei d'Urgències i Emergències Socials ha atès més de 1.400 persones –la majoria, per problemes econòmics– i s'ha revelat com una eina vàlida per atendre els casos d'urgències socials però també com una porta d'entrada perquè els que no anirien als serveis socials a buscar ajuda o informació, ho facin. El model proposat per Sabadell per donar una resposta ràpida a situacions difícils i reals com les relacionades amb la pobresa energètica i l'exclusió residencial sembla que funciona; ara, però, caldrà consolidar-lo.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.