L'apunt

L’APUNT

Embús sanitari al primer filtre

Els ciutadans no sempre podem presumir de fer un bon ús del servei sanitari públic, i per això de tant en tant ens recorden que existeix una jerarquia i unes diferències entre el CAP, les àrees bàsiques de salut o els hospitals i serveis d’urgències, i que és bo respectar-les i saber on s’ha acudir en cada cas, per evitar saturar alguns serveis i, de retruc, estalviar al pacient cues innecessàries. El sistema no és perfecte; ha patit retallades i peca d’importants disfuncions. La situació del CAP del barri tarragoní de la Granja, on hi ha llista d’espera de divuit dies per demanar hora al metge de capçalera, ens serveix d’exemple. Si el primer filtre del sistema sanitari està embussat d’aquesta manera, de poc serveix insistir en protocols i jerarquitzacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia