L'apunt

L’APUNT

Promoció turística a Barcelona

La limitació de la inversió en promoció turística de l’Ajuntament de Barcelona respecte al fons de la taxa que grava l’activitat és discutible però coherent. El govern municipal defensa que Barcelona pateix una saturació de turisme, especialment en alguns barris, i té sentit que freni –o si més no congeli– la intensitat en campanyes d’atracció de més turisme i destini més diners a descentralitzar i corregir-ne els efectes. Ara, una bona forma de descentralització per rebaixar la tensió interna a la capital és fer la promoció en clau de país perquè els milions de visitants vagin més enllà de la col·lapsada ciutat? Un fet, per cert, que entra en contradicció amb el rebuig municipal a la gestió de la taxa turística per part de la Generalitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia