L'apunt

L’APUNT

‘Sake, viva!’

L’Agència Tributària japonesa ha obert un concurs per recopilar idees de negoci per promoure que els joves beguin més alcohol. Sí, ho han llegit bé. Des de l’administració pública nipona volen fomentar el consum de begudes alcohòliques. I és que arran de la pandèmia se’n beuen menys i, per tant, la recaptació fiscal ha baixat. El sector està patint la caiguda més gran de vendes en 31 anys al país i se l’ha d’ajudar, d’acord, però la millor manera és promoure’n el consum entre els joves? Davant la polèmica que ha aixecat la campanya Sake, viva!, el portaveu de l’agència ha dit que no busquen que hi hagi un consum excessiu d’alcohol i que treballen per educar els joves perquè beguin amb moderació. Potser haurien de donar unes quantes voltes més a la campanya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia