L'apunt

L’APUNT

Per un tracte proper als ciutadans

La defensora de la ciutadania de Girona, Marta Alsina, va abordar, en el ple de dilluns, alguns temes sensibles pel que fa a la relació que l’administració, en aquest cas l’Ajuntament de la ciutat, manté amb els seus administrats. I una de les qüestions que va posar sobre la taula va ser el de la cita prèvia, que va qualificar de discriminatòria per a les persones amb dificultats per accedir a les noves tecnologies. La cita prèvia es va imposar per tot i per a tot durant la pandèmia i, segons Alsina, s’ha de replantejar. Va parlar de recuperar el tracte presencial i humanitzat amb la tornada del personal municipal als llocs de treball. Per a mi és de calaix: un cop aixecades les restriccions cal tornar al tracte proper, en l’administració pública i fora d’ella.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia