L'apunt

L’APUNT

Una excentricitat d’Elon Musk

Mol­tes vega­des es diu que si una cosa fun­ci­ona és millor no tocar res. Aquesta màxima és així gai­rebé sem­pre, espe­ci­al­ment en el món empre­sa­rial, molt curós a l’hora de jugar-se els diners. El cas de Twit­ter, però, és una excepció. L’amo d’aquesta xarxa social, Elon Musk, ha deci­dit can­viar-ne el logo­tip, el famosíssim oce­llet blau que defi­neix per­fec­ta­ment l’espe­rit de la xarxa: tweet (piu­lar), expres­sar d’una manera breu un mis­satge, una idea. Des d’ahir, a la versió web de Twit­ter, l’oce­llet ha estat subs­tituït per una X negra, insípida, que no trans­met res, però que és la lle­tra fetitxe de Musk, amo també d’Space X. El canvi de logo­tip, a jut­jar pels comen­ta­ris a Twit­ter, no ha agra­dat a gaire usu­a­ris de la xarxa, però al megalòman Musk tant li fa. Es pot per­me­tre tocar el que fun­ci­ona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.