L'apunt

L'APUNT

Per no repetir els errors

Primer va ser la integració a la Comunitat Econòmica Europea, després la creació de la zona euro i ara l'ensorrament de la demanda interna arran de la recessió més profunda dels últims setanta anys. Són només tres dels múltiples arguments que tenen les empreses per no concentrar els seus esforços en el propi mercat i, en canvi, buscar una sortida creixent per als seus productes en l'àmbit internacional. Els empresaris que han obert els ulls i han aprofitat les oportunitats del nou context econòmic global han superat amb menys dificultats la crisi i afronten el futur amb més optimisme. És trist comprovar com encara n'hi ha que no se n'adonen i es dediquen només a esperar que el consum intern torni a remuntar per intentar sobreviure.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia