L'apunt

L'APUNT

La publicitat del futur ja és aquí

Un piano de tota la vida reconvertit en un sofisticat instrument que pot fer sonar totes les músiques del món excepte la de Coldplay; el jugador de l'NBA LeBron James fent una arenga als companys d'equip als quals s'afegeixen, abraçant-se, tota la gent del pavelló i tota la ciutat de Cleveland (en un anunci de Nike)... Són dos exemples de la utilització de noves tecnologies, llenguatges innovadors, xarxes socials i altres recursos en la comunicació. Parlem de la nova publicitat, per entendre'ns. O de la publicitat del futur, que ja és aquí i pren formes inimaginables fa pocs anys. Sitges Next neix amb la voluntat d'omplir un forat en aquest terreny a Catalunya. No teníem festival de publicitat i, ja que ens hi posem, ho fem mirant al futur.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.