L'apunt

L'APUNT

Ètica i estètica salvatges

Hi ha dues pel·lícules dels anys vuitanta que van visualitzar una estètica i li van donar nom. Una va ser Blade runner i l'altra, Mad Max. El film que ara torna a les carreteres recollia la parafernàlia punk dels setanta barrejada amb el look dels nous romàntics en la seva versió més salvatge com ara Adam and the Ants. Les màquines també eren un garbuix de ferralla reciclada que s'avançava, per força de la supervivència, al tunejat choni. El Mad Max original oferia angoixants visions de desèrtics paratges, un avís del que ens venia. Tot i que no era d'art i assaig, el film oferia també ètica, ni que fos salvatge, la del camí perillós de la humanitat en cas que no solucioni els seus temes pendents: desequilibri social, territorial i natural. Obvi, però ben cert.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]