L'apunt

L'APUNT

Transport públic

Que l'acord entre CiU i el PSC de l'any passat per reduir el preu de la T-10 era un pacte tancat en fals, amb vista només al procés electoral del maig passat, era evident. I així ho vaig denunciar llavors . Cal una reflexió molt més global sobre un servei, el transport metropolità de Barcelona, que costa més de 519 milions d'euros anuals, en què l'aportació de l'Estat ha caigut dels 200 milions del 2010 als gairebé 99 –si els acaben pagant– d'enguany i en què algunes veus discuteixen el pes específic de les inversions en metro, contra les del bus. Va ser un pegat, un pegat que l'Ajuntament de Barcelona seguirà sufragant si es compleix el conveni de finançament signat al novembre. BComú aposta per congelar tarifes. D'acord, bé, però plantegem la discussió del model, si us plau.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia