Opinió

LA GALERIA

Un autèntic calvari

Ai las!,
tothom em
diu que
els problemes amb aquest tipus de companyies són molt difícils d'arreglar

Aquest espai no hau­ria de ser un mur de les lamen­ta­ci­ons de qui el signa, però es dóna el cas que moltíssi­mes de les per­so­nes a les quals he fet saber un pro­blema que arros­sego des del mes d'agost de l'any pas­sat, o bé també n'han tin­gut un de sem­blant o bé conei­xen algú que s'ha tro­bat en una situ­ació simi­lar. Vaig com­prar a Movis­tar un telèfon mòbil amb el sis­tema de pre­pa­ga­ment, i el vaig dei­xar a un fami­liar. L'agost del 2012 vaig rebre, sense haver-lo dema­nat, un con­tracte de ser­vei de mòbils. Després de com­pro­var que el fami­liar no havia fet cap gestió en aquest sen­tit, vaig tru­car al 1004 per comu­ni­car-los l'ano­ma­lia, i em van donar un número de referència perquè el fes ser­vir en con­tac­tes poste­ri­ors. L'endemà hi vaig tor­nar, i em van dir que aquell número no calia, i que el pas de pre­pa­ga­ment a con­tracte podia haver estat un error de Movis­tar, però que havien de pas­sar noranta dies abans de poder-lo donar de baixa. D'ales­ho­res ençà han pas­sat mol­tes coses, i cap de satis­factòria per als meus interes­sos. Pri­mer em van recla­mar, per telèfon, el deute d'unes tru­ca­des fetes abans de donar-lo de baixa. Després, vaig rebre una carta d'un bufet d'advo­cats en què se'm recla­ma­ven uns diners pel man­te­ni­ment de la línia del maleït telèfon en qüestió. Vaig pagar i, alhora, vaig enviar una carta cer­ti­fi­cada a Movis­tar per exi­gir que, d'una vegada per totes, el dones­sin de baixa. Val a dir que el telèfon estava fora d'ús des que vaig rebre el full de con­tracte, que mai no els he reen­viat. Dies enrere em van tor­nar a tru­car per recla­mar-me el paga­ment, amb recàrrec, del man­te­ni­ment de la línia cor­res­po­nent als pri­mers mesos d'aquest any. Es veu que jo no l'havia pagat en el ter­mini esta­blert per fer-ho, però és que mai, mai, he rebut de Movis­tar cap fac­tura en aquest sen­tit. Abans-d'ahir vaig tru­car al 1004. Em van dema­nar el número del telèfon, el del DNI, el nom i l'adreça, i la raó per la qual volia anul·lar el con­tracte. Després d'espe­rar força minuts, s'hi va posar el depar­ta­ment de bai­xes, i em van tor­nar a fer les matei­xes pre­gun­tes, per, final­ment, dir-me que enviés la sol·lici­tud, amb fotocòpia del DNI, a un apar­tat de Madrid. No ho podia haver fet la noia que em va aten­dre pri­mer, això? Bé, ja l'he enviat, però, ai las!, tot­hom em diu que els pro­ble­mes amb aquest tipus de com­pa­nyies són molt difícils d'arre­glar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.