L'apunt

L'APUNT

Educar en la ciència

La para­doxa hi és. Només cal girar el cap a banda i banda per cons­ta­tar la importància capi­tal que la ciència i les noves tec­no­lo­gies juguen en la nos­tra rea­li­tat quo­ti­di­ana. Davant d'això, però, els joves expres­sen una des­a­fecció i un des­in­terès crei­xents cap a aques­tes dis­ci­pli­nes, amb el risc latent que estu­diar-les acabi sent sinònim d'una certa eli­tit­zació sobre­vin­guda. Cal, per tant, ali­men­tar el plan­ter i fer de la ciència una opció més esti­mu­lant a primària i secundària. Perquè apren­dre sobre bran­ques com la salut, el medi ambi­ent, les tec­no­lo­gies de la comu­ni­cació o la pro­gra­mació bàsica no només ajuda a inter­pre­tar el món que ens ha tocat viure, sinó que és cru­cial per ima­gi­nar el que pot venir després.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.