Opinió

Ull de peix

Gràcies

Rajoy: amb tu sí que tindrem la independència

Gràcies, Tor­res-Dulce, gràcies! Fins i tot penso que ets un infil­trat de la Carme For­ca­dell a Madrid. I ara, quan ens estem autoin­cul­pant tots, serà molt bonic veure com poses una reixa de presó en el perímetre de Cata­lu­nya (amb un curt pas­sadís on hi hagi els uni­o­nis­tes). I gràcies, Rajoy: amb tu sí que tin­drem la inde­pendència.

Nosal­tres, a la nos­tra. I a aguan­tar el xàfec, que vol­dria ser de pro­por­ci­ons còsmi­ques. Ni pen­sar-ho, de que­re­llar-nos nosal­tres per dos delic­tes tan greus com són l'abús de poder i la xenofòbia; i molt menys de recor­dar al cap de l'exe­cu­tiu espa­nyol que ara per ara també és el pre­si­dent dels cata­lans i que té obli­ga­ci­ons direc­tes (amb jura­ment inclòs) envers nosal­tres.

A sobre, una magna mani­fes­tació de l'ala més dura de la dreta del PP es pro­nun­cia con­tra l'avor­ta­ment, i diuen que no vota­ran Rajoy. I és que tot li surt mala­ment: si es fa el tou, se'l men­gen viu els seus; si es fa el dur, incre­menta pro­ble­mes com el de Cata­lu­nya. Ja ens ho adver­tia Mon­taigne: “Lle­veu-los [als cor­te­sans] llurs con­ver­ses sobre els mis­te­ris de la cort, i són com pei­xos fora de l'aigua.”

Un dels delic­tes amb què han impu­tat el pre­si­dent Mas, la vice­pre­si­denta Ortega i la con­se­llera Rigau és el de pre­va­ri­cació, que vol dir: “Des­viar-se algú del seu deure, man­car a l'obli­gació del càrrec que exer­ceix” (?!), cosa que vol dir que les deci­si­ons del Par­la­ment de Cata­lu­nya no obli­guen els seus repre­sen­tants, perquè és només un orna­ment. També els acu­sen de mal­ver­sació, men­tre, amb els meus diners, paguem a Flo­ren­tino Pérez 1.350 mili­ons d'euros. I els acu­sen de deso­bediència, en un llen­guatge cas­trense amb què es parla de supe­rior a infe­rior, com ja con­fes­sa­ven a la sentència de l'Esta­tut del 2010. I vinga a par­lar de lleis, men­tre el minis­tre Fernández Díaz con­ti­nua sense acla­rir què va fer amb les fil­tra­ci­ons sobre l'alcalde Trias, i men­tre tota la ignomínia de la cor­rupció els va cobrint, a poc a poc, tots els racons del cos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia