Opinió

Marea alta

Els fils de Telefónica

Esti­mat José María Álva­rez-Pallete, pre­si­dent exe­cu­tiu de Telefónica, espero que esti­gui pas­sant unes bones vacan­ces. A mi, no gaire bé. He d’escriure alguns arti­cles com aquest i, la veri­tat, per con­nec­tar-me al sis­tema del diari neces­sito tenir wifi. Per això, si segueix el fil, sabrà que fa temps que tinc un con­tracte de fibra que em costa una pasta i, quan arriba l’estiu, sem­pre tinc pro­ble­mes perquè, segons m’expli­quen els veïns, els tècnics des­con­nec­ten les línies d’alguns per con­nec­tar les d’alguns altres. El tècnic que ha vin­gut a mirar-se l’ava­ria, després de tres dies recla­mant, m’ha dit que algun brètol ha arran­cat el fil de la caixa (pen­jada a un pal de telèfon a tres metres d’alçada). “Només el meu?”, li he pre­gun­tat jo, pen­sant que algú m’havia boi­co­te­jat la línia. “Noooo...” He res­pi­rat alleu­ge­rida. El meu i el de tres línies més... Quin brètol tan polit! Només qua­tre línies! Això són bre­to­la­des de guant de seda! Quan surti aquest arti­cle farà cinc dies que estic sense wifi, mal­grat que pago totes les fac­tu­res sense dife­ren­ciar de quin mes són. Truco al 1002, em deri­ven a assistència tècnica i, quan no me’n surto em diuen que tru­qui al 1004, que em deriva al mateix robot del 1002. I així, ali­men­tem un fil que per­met que Telefónica ompli la caixa sense inver­tir i passi l’agost fent la viu-viu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.