Opinió
Tribuna
Educació mediàtica
“La tradicional concepció curricular per àrees de coneixement com a compartiments estancs és incompatible amb un abordatge obert i flexible de les necessitats emergents i puntuals
“Poder fer front a l’allau de notícies enganyoses, continguts parcials, sectaris, manipulats, d’inoculació d’odi, d’invasió de les privacitats... ha de ser l’eix que doni sentit al temps escolar d’infants i joves
Darrerament, el concepte d’educació mediàtica s’està promovent com a resposta a la inquietud social i pedagògica davant un escenari en què les notícies enganyoses (fake news) proliferen mitjançant tots els ressorts comunicatius i, molt e...
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.