Opinió

Tribuna

Educació mediàtica

“La tradicional concepció curricular per àrees de coneixement com a compartiments estancs és incompatible amb un abordatge obert i flexible de les necessitats emergents i puntuals
“Poder fer front a l’allau de notícies enganyoses, continguts parcials, sectaris, manipulats, d’inoculació d’odi, d’invasió de les privacitats... ha de ser l’eix que doni sentit al temps escolar d’infants i joves

Dar­re­ra­ment, el con­cepte d’edu­cació mediàtica s’està pro­mo­vent com a res­posta a la inqui­e­tud social i pedagògica davant un esce­nari en què les notícies enga­nyo­ses (fake news) pro­li­fe­ren mit­jançant tots els res­sorts comu­ni­ca­tius i, molt e...



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.