Opinió

Raça humana

Bojos per comprar unes entrades

Que aixequin la mà les mares o pares que avui –ahir per al lector–, a les dotze en punt i plantats davant un portàtil o amb el telèfon mòbil a la mà, han fet veure que estaven concentrats en qüestions de feina però en realitat estaven connectats a una plataforma per comprar entrades per al concert que oferiran, al juny, els concursants d’un dels fenòmens televisius del moment. Que aixequin la mà els que han compaginat la connexió a més d’un dispositiu, aviam si sonava la flauta. Que facin algun senyal a més els que, a banda de controlar el seu portàtil i el mòbil, estaven en línia amb altres progenitors –endevinaria que sobretot mares– per mirar de coordinar l’acció de compra. I tot plegat fent cara d’estar hipermegaconcentrats a resoldre una gestió de feina. Que ens ho facin saber també els que veien en els companys d’oficina la mateixa cara. Que aixequin la mà aquells que s’han preguntat si ens estem tornant tots bojos quan han vist que els preus per veure uns joves dels quals es valora sobretot l’espectacle que donen quan s’allunyen dels micròfons s’acostaven en diverses parcel·les a les tres xifres. Sobretot si, malgrat el cabreig, han seguit endavant per no decebre els fills. Que facin un pas endavant els que han maleït tots els reality shows del món mundial quan, mitja hora o una hora després d’estar a la cua per accedir al portal, han comprovat que ja no restaven ni dues entrades en seients consecutius. I que en facin dos, de passos, si s’han conjurat amb les mares amigues per no contribuir mai més a alimentar plaers que en algun moment ens fan sentir culpables. Si són valents o valentes, confessin-se si no han aconseguit les entrades però, malgrat tots els peròs, n’estan pendents per si s’anuncia un segon concert.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.