L'apunt

L'APUNT

El Cister, una bona marca turística

Encara que avui sem­bli una obvi­e­tat, una pro­posta turística que unia patri­moni, pai­satge i acti­vi­tat humana era, fa 25 anys, una ini­ci­a­tiva pio­nera, quasi estra­nya. La suma d'aquests tres fac­tors que avui tot­hom veu impres­cin­di­bles i que fa dues dècades i mitja va impul­sar la Ruta del Cis­ter per pro­mo­ci­o­nar la riquesa patri­mo­nial de tres mones­tirs pro­pers –Poblet, San­tes Creus i Vall­bona de les Mon­ges– ha estat un encert inne­ga­ble. Les xifres ho diuen tot: en aquest temps, el nom­bre d'esta­bli­ments turístics de l'Alt Camp, la Conca de Bar­berà i l'Urgell s'ha mul­ti­pli­cat per cinc. Més de 200 allot­ja­ments, prop de 400 esta­bli­ments de res­tau­ració i fins a 26 empre­ses de turisme actiu ope­ren avui dia al ter­ri­tori. El Cis­ter és una bona marca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia