L'apunt

L'APUNT

Més protocols que recursos a l'escola

Segu­ra­ment, la mesura anun­ci­ada dilluns per la con­se­llera d'Ense­nya­ment, Irene Rigau, de dema­nar un informe pediàtric als alum­nes de P3 de cen­tres des­a­fa­vo­rits està feta amb la millor de les inten­ci­ons, però és prou evi­dent que incorre en el risc d'estig­ma­tit­zar les famílies amb menys recur­sos o, si més no, que es puguin sen­tir asse­nya­la­des. Els mes­tres s'han con­ver­tit els últims anys en cores­pon­sa­bles d'omplir diver­sos for­mu­la­ris amb pro­to­cols de detecció a l'escola de fenòmens com ara el TDAH i la dislèxia, dis­se­nyats per millo­rar el desen­vo­lu­pa­ment esco­lar dels infants amb pro­ble­mes. Els cen­tres recla­men, però, que tota aquesta pape­rassa vagi acom­pa­nyada de més recur­sos humans per aten­dre com cal els alum­nes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia