Política

Setge al procés sobiranista

Els advocats de Nuet recorren la prohibició d’assistir a les declaracions dels consellers

Els lletrats recorden que se’ls va citar degudament i que la causa no és secreta

Demanen que els paguin les despeses de desplaçament des de Barcelona

Els advo­cats del secre­tari de la Mesa del Par­la­ment Joan Josep Nuet han pre­sen­tat aquest diven­dres un recurs davant del Tri­bu­nal Suprem (TS) con­tra la decisió del magis­trat Pablo Lla­rena de pro­hi­bir-los aquest mateix diven­dres assis­tir a les decla­ra­ci­ons dels con­se­llers des­tituïts.

Els dos lle­trats esta­ven degu­da­ment citats a la vista oral i recor­den que la causa no està secreta. Per això, con­si­de­ren que alguna decla­ració dels inves­ti­gats pot per­ju­di­car la defensa de Nuet i per tant havien de ser-hi pre­sents.

És per això que dema­nen al magis­trat una argu­men­tació a fons de la seva decisió. També recla­men al Suprem que els retorni les des­pe­ses gene­ra­des pel des­plaçament d’un dels dos lle­trats des de Bar­ce­lona a Madrid.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia