Puigdemont entra en la campanya de Madrenas
Junts per Catalunya difon un vídeo gravat a Waterloo dels dos candidats
Destaquen la feina feta pels governs de CiU a la ciutat de Girona
L’expresident de la Generalitat de Catalunya i candidat a les eleccions europees, Carles Puigdemont, va entrar ahir en campanya de les municipals amb un vídeo publicat a les xarxes socials on surt acompanyat de la candidata de Junts per Catalunya i alcaldessa de Girona, Marta Madrenas. L’espot està gravat a la Casa de la República, a Waterloo, i els dos candidats tenen una conversa amistosa sobre Girona i els governs municipals de CiU. “Hem fet molta feina, i encara en farem molta més”, diu Madrenes, que s’enorgulleix que “ara es recullen els fruits de la feina feta durant tots aquests anys”.
Els 100.000 habitants
“Girona està funcionant més que mai”, explica Madrenas en el vídeo, i remarca la tasca feta en la dinamització econòmica. “Som la ciutat dels 100.000 habitatges”, ressalta Puigdemont, un fet que l’alcaldessa afirma que “és una gran notícia”. “Tot allò que s’ha consolidat amb tant d’esforç se’n pot anar a norris en un tres i no res”, alerta Puigdemont, que pregunta al final del vídeo a Madrenas com està Girona. “A punt de Temps de Flors, plena de colors, preciosa”, respon la candidata de Junts per Catalunya a Girona.
La sardana i el bèlit en l’educació
El programa de Junts per Catalunya a Girona incorpora el compromís d’introduir la sardana i el bèlit dins dels recursos educatius que l’Ajuntament ofereix a les escoles de la ciutat. “Donarem suport a la iniciativa que ha engegat la Confederació Sardanista de Catalunya perquè la sardana sigui patrimoni immaterial de la humanitat de la Unesco, però entenem que hem d’anar més enllà i fer que els nostres joves la coneguin i que les escoles que ho vulguin les ensenyin a ballar”, explica Madrenas en un comunicat de premsa. Pel que fa al bèlit, el compromís és potenciar aquest esport original de Sant Narcís.