Política

Illa critica ERC i Junts: “Pensen en els seus interessos electorals”

Acusa els dos partits de govern de tenir un comportament “irresponsable i egoista”

Considera que estan “malbaratant” el temps dels catalans

El líder del PSC, Salvador Illa, ha lamentat que hi hagi un “comportament irresponsable i egoista” d’ERC i Junts en un moment “complicat” en el què cal centrar-se en els problemes dels ciutadans. “Pensen en els seus interessos electorals i estan malbaratant el temps dels catalans”, ha afegit en una entrevista a Catalunya Ràdio. Preguntat per si donaria suport a un govern en solitari d’ERC, ha respost que Aragonès ha d’explicar com pensa governar. “Quan l’hagi escoltat em pronunciaré. No em mouré de construir una alternativa però és moment de governs forts i no de fer càlculs electorals”, ha conclòs.

Illa retreu als partits de Govern que la seva actitud comporta una “degradació” de les institucions i ha considerat que el Govern està “en temps de descompte”.

El primer secretari dels socialistes catalans creu que l’escenari “no apunta massa” que s’esgoti la legislatura i ha dit que no li agrada un “escenari electoral permanent”. “No és bo. El que hem de fer és governar”, ha afegit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

POLÍTICA

Mor de forma sobtada el regidor de Junts de La Garriga Eduard Vila

Feijóo perd en el segon intent per a la seva investidura

barcelona
pakistan

Dos atacs suïcides en mesquites sembren el pànic al Pakistan

barcelona

La UGT diu a Junts i ERC que “la immensa majoria dels catalans” volen que Sánchez sigui president

barcelona
debat de política general

El Parlament reclama a Sánchez l’amnistia

barcelona
política

El PSC respon a Salellas que l’Estat “no té aturat res” a Girona

girona

ERC i Junts apel·len a la independència durant el debat d’invetidura

barcelona
debat de política general

Acord per no investir Sánchez si el referèndum no avança

barcelona

Feijóo demana a Sánchez qe aclareixi la seva postura sobre l’amnistia i el referèndum

barcelona