Política

POLÍTICA

El PP diu que farà gratuïta l’educació de 0 a 3 anys

El cap de llista dels populars per Girona, Jaume Veray es compromet a la deducció autonòmica de l’IRPF per naixement, adopció i acolliment de menors

El cap de llista del PP per Girona a les elec­ci­ons cata­la­nes, Jaume Veray ha anun­ciat el com­promís dels popu­lars de garan­tir la gratuïtat de l’edu­cació infan­til de 0 a 3 anys. “Fins a asso­lir aquest com­promís, des­gra­va­rem fis­cal­ment un 30% del cost de les esco­les infan­tils d’ini­ci­a­tiva social i pri­vada”, ha expli­cat des de Sant Feliu de Guíxols. Veray també ha senya­lat que entre les mesu­res pre­vis­tes pels popu­lars hi ha un incre­ment de la deducció autonòmica de l’IRPF per nai­xe­ment, adopció i aco­lli­ment de menors. “Les famílies es podran deduir fins a 700 euros per fill en els tres pri­mers anys”, ha des­ta­cat. A més, “recu­pe­ra­rem la pres­tació uni­ver­sal per fill a càrrec”, que en el cas de les famílies mono­pa­ren­tals o nom­bro­ses, aquest ajut s’estendrà fins als sis anys.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia