Política

Marina Nicolàs, nova presidenta de Junts a Lloret de Mar

Junts Llo­ret ha esco­llit la nova exe­cu­tiva local, pre­si­dida per Marina Nicolàs, a qui acom­pa­nyen Maria Antònia Bat­lle com a res­pon­sa­ble d’orga­nit­zació, Car­los Clos com a res­pon­sa­ble de política muni­ci­pal, Dani Canals com a res­pon­sa­ble de comu­ni­cació i Jordi Ribas com a res­pon­sa­ble de militància. A més, en són vocals Fran­cesc Bat­lle, Encarna Fernández, Tomàs Rodríguez i Cris­tina Pujol.

La nova pre­si­denta pren el relleu a l’exal­calde Romà Codina, a qui ha agraït la tasca feta i la seva dedi­cació al par­tit des que va deci­dir encapçalar-lo ara fa qua­tre anys. L’exe­cu­tiva tre­ba­llarà en la mateixa línia que fins ara, ja que per a Nicolàs l’objec­tiu prin­ci­pal és “con­ti­nuar fent fort el par­tit a Llo­ret”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia