Política
El PP promociona Sánchez-Camacho i els productes catalans a la seva convenció
El palau de congressos es vesteix a l'estil per acollir el congrés del PP
El PP català ha aprofitat la convenció estatal que el PP celebra a Barcelona per promocionar la seva candidata a la Generalitat, Alícia Sánchez-Camacho, i diversos productes típics de cadascuna de les demarcacions catalanes.
Els dos objectius es conjuguen en el lot de productes catalans que rebran demà els assistents al congrés, que mostra el lema del PP a les autonòmiques "Alicia 2010" i inclou un fuet de Vic (Osona), una mousse de paté d'anxova de l'Escala (Alt Empordà), avellanes de Tarragona i oli de Lleida.
"En lloc de donar la típica carpeta que es reparteix als congressos, hem decidit acostar els productes catalans als membres del PP de tot Espanya", ha explicat un responsable de l'organització.
Amb el mateix objectiu, el PP ha instal·lat un expositor en la convenció on s'ofereix cava i es dóna l'oportunitat de comprar, per un mòdic preu, arròs del Delta de l'Ebre (1,5 euros) o bé carquinyolis (3 euros), entre d'altres productes, mentre que en un altre es poden adquirir corbates i llibres de FAES.
Presentadora virtual
El que ha suscitat sorpresa entre els assistents són les innovacions tecnològiques que ha presentat el PP per donar més protagonisme a Sánchez-Camacho. Si Rajoy va reivindicar en l'última campanya de les generals "la seva nena", avui Sánchez-Camacho ha presentat la Núria, una jove virtual que saluda tots els assistents que se li acosten i que aquest matí ha parlat d'esports amb el president del PP, Mariano Rajoy.
Però no tot és el que sembla i Núria no es tracta d'un personatge virtual: una jove real, amagada en algun lloc, interactua amb la gent aprofitant les imatges que capta a través d'una webcam.
Els dos objectius es conjuguen en el lot de productes catalans que rebran demà els assistents al congrés, que mostra el lema del PP a les autonòmiques "Alicia 2010" i inclou un fuet de Vic (Osona), una mousse de paté d'anxova de l'Escala (Alt Empordà), avellanes de Tarragona i oli de Lleida.
"En lloc de donar la típica carpeta que es reparteix als congressos, hem decidit acostar els productes catalans als membres del PP de tot Espanya", ha explicat un responsable de l'organització.
Amb el mateix objectiu, el PP ha instal·lat un expositor en la convenció on s'ofereix cava i es dóna l'oportunitat de comprar, per un mòdic preu, arròs del Delta de l'Ebre (1,5 euros) o bé carquinyolis (3 euros), entre d'altres productes, mentre que en un altre es poden adquirir corbates i llibres de FAES.
Presentadora virtual
El que ha suscitat sorpresa entre els assistents són les innovacions tecnològiques que ha presentat el PP per donar més protagonisme a Sánchez-Camacho. Si Rajoy va reivindicar en l'última campanya de les generals "la seva nena", avui Sánchez-Camacho ha presentat la Núria, una jove virtual que saluda tots els assistents que se li acosten i que aquest matí ha parlat d'esports amb el president del PP, Mariano Rajoy.
Però no tot és el que sembla i Núria no es tracta d'un personatge virtual: una jove real, amagada en algun lloc, interactua amb la gent aprofitant les imatges que capta a través d'una webcam.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.