Política
Tremosa demana un cara a cara amb Maleni
El candidat de CiU agafa el corredor ferroviari mediterrani des de Màlaga fins a Alemanya com a bandera de la seva campanya. Vol debatre amb la número tres del PSOE la sospita que aposti per la travessa central dels Pirineus
Ramon Tremosa continua la seva particular batalla pel corredor ferroviari mediterrani, que ha agafat com a bandera argumental com a candidat de CiU a l’Eurocambra i, ja és la segons vegada, ha reptat Magdalena Álvarez, antiga ministra de Foment i ara número 3 del PSOE a Europa, a un cara a cara per discutir sobre infraestructures ferroviàries, ports i aeroports.
CiU defensa un corredor ferroviari des dels ports de Màlaga i Múrcia, passant per València i els ports catalans, fins a Alemanya. I amb aquest objectiu Tremosa pensa inscriure’s a la Comissió de Transports, on espera trobar-se també amb Maleni, que mai va tenir el projecte com a prioritat, per molt que ara José Luis Rodríguez Zapatero i José Blanco, com a nou titular de Foment, ho considerin “una gran prioritat”.
En una entrevista a Efe, Tremosa expressa el temor que els socialistes es decantin per la travessa central dels Pirineus “i per això ara estan reformant el tren Sagunt-Terol-Saragossa”. I apuntala la seva sospita amb el fet que l’aragonesa Inés Ayala –també hi són Badia i Obiols...– torna a anar a la llista del PSOE. El candidat apunta que d’aquesta manera un contenidor que arribi a València amb destinació a Lió haurà de pujar 1.000 metres per Terol i Saragossa, passar per un túnel de 55 quilòmetres, sortir per Lourdes i baixar cap a Lió. Ni sostenible ni rendible, vaja.
CiU defensa un corredor ferroviari des dels ports de Màlaga i Múrcia, passant per València i els ports catalans, fins a Alemanya. I amb aquest objectiu Tremosa pensa inscriure’s a la Comissió de Transports, on espera trobar-se també amb Maleni, que mai va tenir el projecte com a prioritat, per molt que ara José Luis Rodríguez Zapatero i José Blanco, com a nou titular de Foment, ho considerin “una gran prioritat”.
En una entrevista a Efe, Tremosa expressa el temor que els socialistes es decantin per la travessa central dels Pirineus “i per això ara estan reformant el tren Sagunt-Terol-Saragossa”. I apuntala la seva sospita amb el fet que l’aragonesa Inés Ayala –també hi són Badia i Obiols...– torna a anar a la llista del PSOE. El candidat apunta que d’aquesta manera un contenidor que arribi a València amb destinació a Lió haurà de pujar 1.000 metres per Terol i Saragossa, passar per un túnel de 55 quilòmetres, sortir per Lourdes i baixar cap a Lió. Ni sostenible ni rendible, vaja.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.