Política

L'alcaldessa de Paterna admet irresponsabilitat

Compromís per Paterna revela que l'Ajuntament contractarà la publicitat directament sense fer-ho com a encomana de GESPA

Elena Martínez i els regidors del PP estan admetent ara la irresponsabilitat comesa amb l'encomana de màrqueting i la contractació de publicitat mitjançant l'empresa pública GESPA.

Des de 2013 els habilitats nacionals estan advertint que estes contractacions de publicitat als mitjans les havia de fer directament l'Ajuntament i no l'empresa pública.

Ara, dos anys després, el PP està treballant en que la contractació de publicitat siga feta directament des de l'Ajuntament. Aspecte assumit ara i que sempre han obviat, que els ha portat a l'alcaldessa, quatre regidors més i l'ex alcalde a estar imputats per una despesa feta de 628.000 euros en màrqueting, amb informes en contra.

Tot i això, l'alcaldessa recentment, desautoritzant a la Junta de Govern Local i desoïnt les advertències de la seua tinent d'alcalde Sara Álvaro, qui li avisava de l'analogia amb la causa judicial pendent, va aprovar per decret 40.000 euros de despesa en anuncis en premsa. Treballs que queda demostrat que no els havia d'haver fet l'empresa pública.

Des de Compromís sempre han apostat per la transparència i la racionalització de la despesa en l'empresa pública, perquè volen que funcione. Per tot això, asseguren que si a partir de maig “estem a l'equip de govern, treballarem per tindre una empresa pública sanejada i per fer les contractacions conforme a la llei vigent, evitant despeses i malbarataments en màrqueting que afonen les arques públiques, limitant la despesa en altres partides prioritàries”, conclou el candidat Juanma Ramón.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.