Compromís per Ròtova sol·licita un despatx a l'Ajuntament per atendre el veïnat
També han sol·licitat que els plens extraordinaris se celebren a les 20:15h, com els ordinaris, i una bústia per facilitar la correspondència i els avisos de la ciutadania
Compromís per Ròtova ha sol·licitat a l'equip de govern disposar d'un despatx a l'Ajuntament per poder per reunir-se de manera independent i rebre visites de ciutadans.
Al llarg de la legislatura passada, el govern va respondre que no hi havia disponibilitat d'espai. Des de Compromís entenen que “ens assisteix el dret i que, en un edifici reformat com el que tenim, és possible disposar d'un despatx; i, per tant, hem de poder cobrir esta necessitat”.
Segons determina a l'article 27 del “Real Decreto 2568/1986, de 28 de noviembre, “en la mesura de les possibilitats funcionals de l'organització administrativa de l'entitat local, els diversos grups polítics disposaran en la seu de la mateixa d'un despatx o local per reunir-se de manera independent i rebre visites de ciutadans, i el president o el membre de la Corporació responsable de l'àrea de règim interior posarà a la seua disposició una infraestructura mínima de mitjans materials i personals”.
El grup municipal ha sol·licitat la instal·lació d'una bústia als baixos de l'Ajuntament, per a la correspondència oficial interior i la de procedència externa, que, a més, “facilitaria la recepció de correspondència exterior i de les comunicacions directes al grup municipal”.
A més, també han sol·licitat que els plens extraordinaris adopten el mateix horari que l'ordinari (això és: 20:15h del dia marcat per la convocatòria emesa per l'Alcaldia), per tal d'afavorir l'assistència del veïnat, donada la condició d'acte públic i d'interés per a la població.