Política

La Fiscalia reforça l’equip que investiga Joan Carles I amb experts en dret econòmic i cooperació penal internacional

El ministeri públic destaca que s’ha encarregat als fiscals “de la més alta categoria”

La Fis­ca­lia ha reforçat l’equip encar­re­gat de la inves­ti­gació del rei emèrit, Joan Car­les I, per les comis­si­ons en la cons­trucció de l’AVE a La Meca.

La Fis­ca­lia del Tri­bu­nal Suprem va assu­mir la causa per l’afo­ra­ment de l’exmo­narca i l’encapçala el fis­cal en cap de la Sala Penal, Juan Igna­cio Cam­pos. Sota la seva direcció, col·labo­ren en la inves­ti­gació un equip de tres fis­cals del Suprem espe­ci­a­lis­tes en Dret penal econòmic: Paloma Igle­sias, José Anto­nio del Cerro i Juan Car­los López. A més, l’equip de la Fis­ca­lia del Suprem compta amb el suport de la Uni­tat Espe­ci­a­lit­zada de Coo­pe­ració Inter­na­ci­o­nal de la Fis­ca­lia Gene­ral de l’Estat, diri­gida per Rosa Ana Morán.

“Donada la com­ple­xi­tat tècnica i la trans­cendència ins­ti­tu­ci­o­nal de la inves­ti­gació, s’ha encar­re­gat la mateixa als fis­cals de la més alta cate­go­ria i major espe­ci­a­lit­zació dins de les matèries afec­ta­des”, diu la Fis­ca­lia en un comu­ni­cat d’aquest diven­dres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia