Política

JORDI TERRADES SANTACREU

PSC

“Catalunya es mereix més acords transversals”

“Cal tornar a fixar objectius de país i començar a treballar-hi”

“Els debats de l’actual Estatut i els ‘desencontres’ profunds del 2017 m’han marcat políticament”

CORREDOR DE FONS
Jordi Terrades ha triat aquesta foto de la Marató de Nova York, l’última que ha fet, el 2019, just abans de la pandèmia. Valora la “resistència física i mental” que proporciona aquesta pràctica esportiva i la compara amb la política: “També és una cursa de fons en què has de tenir persistència, mètode i organització.” Encara que no té temps per anar-hi sempre que voldria, diu que sortir amb les vambes posades l’ajuda a trencar la rutina diària i a fer baixar l’estrès, i que és un moment ideal per pensar. “Sempre dic que hauria d’anar amb una petita gravadora perquè quan corro se m’acudeixen moltes coses [riu] que després, quan acabes, se te’n van.”
El que s’ha aconseguit en 40 anys de democràcia supera les mancances que encara hi pugui haver
Hem de recuperar les inversions en la infraestructura ferroviària per fer-la viable i segura

Amb set legis­la­tu­res a l’esquena, el dipu­tat Jordi Ter­ra­des és actor i, alhora, obser­va­dor pri­vi­le­giat de la política cata­lana i de la seva evo­lució durant les dues últi­mes dècades.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.