Política

Un detingut per causar aldarulls a l'edifici del Roser de Lleida durant l'ofrena floral de la Paeria

Diada Nacional

Un jove inde­pen­den­tista ha sigut detin­gut aquest dijous a Lleida durant l'ofrena flo­ral de la Pae­ria davant de l'edi­fici del Roser. El noi ha inten­tat boi­co­te­jar l'acte acos­tant-se als polítics i ha estat reduït pels Mos­sos d'Esqua­dra, que l'han hagut d'emma­ni­llar. L'inci­dent s'ha produït quan mem­bres de l'Assem­blea de Joves i de la CUP de Lleida s'han con­cen­trat davant del Roser per mos­trar el seu rebuig al fet que aquest equi­pa­ment es con­ver­teixi en para­dor naci­o­nal.

Els joves han insul­tat els polítics que han assis­tit a l'acte i han des­ple­gat pan­car­tes on es podia lle­gir "fora polítics, boti­flers del Roser". Els joves també s'han enca­rat amb els agents amb insults i empen­tes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.