Política

Política

Junqueras convocarà les altres candidatures si guanya el congrés el mateix dia 30

El can­di­dat de Militància Deci­dim a tor­nar a pre­si­dir ERC, Oriol Jun­que­ras, s’ha com­promès aquest dis­sabte a “par­lar d’un pro­jecte com­par­tit de país” amb la resta de can­di­da­tu­res si gua­nya el congrés naci­o­nal de la for­mació el 30 de novem­bre. En l’acte cen­tral de la can­di­da­tura a Mataró Jun­que­ras ha dit que els con­vo­carà el mateix “dia 30 a la nit”, i ha apos­tat perquè ERC torni a ser un par­tit “fort i gran”, “que no exclo­gui ningú”. “Ja ho sabeu, us con­vo­ca­rem i us dema­nem que hi poseu el mateix espe­rit, la mateixa fra­ter­ni­tat, la mateixa con­vicció i gene­ro­si­tat que segur que hi posa­rem nosal­tres”, ha asse­gu­rat.

Per la seva banda, la can­di­da­tura a la direcció d’ERC Foc Nou, lide­rada per Helena Solà i Alfred Bosch, ha reu­nit al vol­tant de 150 per­so­nes en el seu acte cen­tral de cam­pa­nya a Bar­ce­lona. En la seva inter­venció, Bosch ha adver­tit que la seva can­di­da­tura “no ha vin­gut a aquest món a estar al ser­vei del PSOE, sinó del poble de Cata­lu­nya”, i ha apos­tat per una ERC “forta, digna, d’esquer­res”, i no “de casi­nos ni auto­pis­tes”, en una crítica velada als mem­bres d’altres can­di­da­tu­res que van pas­sar pel Govern l’ante­rior legis­la­tura.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.