Política

col·lectius

Una cantada recorda els quatre anys d’empresonament de Pablo Hasél

Lluís Llach: “li han robat quatre anys de vida”

Un col·lec­tiu de suport al raper Pablo Hasél ha orga­nit­zat avui un acte per denun­ciar els qua­tre anys de presó que ja porta com­plerts el can­tant. Pre­ci­sa­ment la cançó ha estat el fil con­duc­tor de la pro­testa que ha aple­gat prop de 200 per­so­nes.

L’acte s’ha cen­trat en la rei­vin­di­cació de la lli­ber­tat d’expressió i entre els assis­tents hi ha des­ta­cat el pre­si­dent de l’Assem­blea Naci­o­nal, Lluís Llach, que ha pre­sen­tat una cançó dedica del raper empre­so­nat, amb la música de la Presó de Lleida, i que denun­cia que “han robat qua­tre anys de vida” a un home que “no ha can­tat mai amb men­ti­des, ni grans ni peti­tes, la història d’un Borbó per lla­dre i cabró”.

Can­tai­res de Ponent han orga­nit­zat la can­tada que ha comp­tat amb la col·labo­ració de la pla­ta­forma Anti­re­pres­siva de Ponent i altres orga­nit­za­ci­ons que uti­lit­zen la música com a eina de rei­vin­di­cació com els Cants de la Lli­ber­tat de Ter­rassa o els can­tant lo Martí de Térmens, Nailo i Acros .

Després d’ingres­sar a la presó fa qua­tre anys per una pena de nou mesos, Hasél ha enca­de­nat altres con­dem­nes per altres cau­ses i la seva sor­tida al car­reu no està pre­vista fins el dia 14 d’abril del 2027. Un text escrit pel propi Hasél ha estat lle­git durant l’acte, escrit on el can­tant demana una res­posta de “màxima con­tundència a la repressió col·lec­tiva”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia