Política

Comandes a dojo per a la fàbrica de 'la sabata Bush'

La sabata que un peri­o­dista ira­quià li va llançar al cap al pre­si­dent nord-ame­ricà George W. Bush s’ha con­ver­tit en una estre­lla i el moment de l’intent d’agressió ha estat la millor publi­ci­tat per a l’empresa turca, amb seu a Istan­bul, que la fabrica i que ja ha rebut 300.000 noves coman­des des de l’inci­dent, diu­menge pas­sat.

El pre­si­dent de Bay­dan Shoes Com­pany, Rama­zan Bay­dan, ho va comu­ni­car ahir i va expli­car que si fins ara la sabata rebia el nom de codi 271, ara la gent l’ha reba­te­jat com la sabata de Bush. Bay­dan va expli­car que aquest tipus de sabata la pro­du­eix des de fa cinc anys i es ven sobre­tot a països del Pròxim Ori­ent i Rússia. “Només a l’Iraq hem expor­tat 15.000 parells d’aquest model, que es venen a 27 dòlars”.

El pre­si­dent de la saba­tera va expli­car que, després de reconèixer la seva sabata en el model que el peri­o­dista ira­quià va llançar al cap de Bush, es va entu­si­as­mar i va tele­fo­nar al seu soci a l’Iraq per estar segur que es trac­tava d’un dels seus models.
“El vaig dis­se­nyar fa deu anys. Mai ha pas­sat de moda, però ara s’ha con­ver­tit en un símbol de la democràcia per al poble de l’Iraq i em sento emo­ci­o­nat per això”, va decla­rar. L’empre­sari també va expli­car que uns 1.800 parells de la sabata de Bush s’han comer­ci­a­lit­zat als EUA.

Més publi­ci­tat
Ara els seus plans pas­sen per ini­ciar una cam­pa­nya de publi­ci­tat a l’Iraq amb car­tells en què es lle­girà Adéu Bush. Ben­vin­guda democràcia. A més, va anun­ciar que pro­por­ci­o­narà saba­tes gra­tis per a tota la vida a la família del peri­o­dista Mon­ta­zer al-Zaidi, autor del famós llançament de sabata.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.