Política

Tremosa demana un cara a cara amb Maleni

El candidat de CiU agafa el corredor ferroviari mediterrani des de Màlaga fins a Alemanya com a bandera de la seva campanya. Vol debatre amb la número tres del PSOE la sospita que aposti per la travessa central dels Pirineus

Ramon Tre­mosa con­ti­nua la seva par­ti­cu­lar bata­lla pel cor­re­dor fer­ro­vi­ari medi­ter­rani, que ha aga­fat com a ban­dera argu­men­tal com a can­di­dat de CiU a l’Euro­cam­bra i, ja és la segons vegada, ha rep­tat Mag­da­lena Álva­rez, antiga minis­tra de Foment i ara número 3 del PSOE a Europa, a un cara a cara per dis­cu­tir sobre infra­es­truc­tu­res fer­roviàries, ports i aero­ports.

CiU defensa un cor­re­dor fer­ro­vi­ari des dels ports de Màlaga i Múrcia, pas­sant per València i els ports cata­lans, fins a Ale­ma­nya. I amb aquest objec­tiu Tre­mosa pensa ins­criure’s a la Comissió de Trans­ports, on espera tro­bar-se també amb Maleni, que mai va tenir el pro­jecte com a pri­o­ri­tat, per molt que ara José Luis Rodríguez Zapa­tero i José Blanco, com a nou titu­lar de Foment, ho con­si­de­rin “una gran pri­o­ri­tat”.

En una entre­vista a Efe, Tre­mosa expressa el temor que els soci­a­lis­tes es decan­tin per la tra­vessa cen­tral dels Piri­neus “i per això ara estan refor­mant el tren Sagunt-Terol-Sara­gossa”. I apun­tala la seva sos­pita amb el fet que l’ara­go­nesa Inés Ayala –també hi són Badia i Obi­ols...– torna a anar a la llista del PSOE. El can­di­dat apunta que d’aquesta manera un con­te­ni­dor que arribi a València amb des­ti­nació a Lió haurà de pujar 1.000 metres per Terol i Sara­gossa, pas­sar per un túnel de 55 quilòmetres, sor­tir per Lour­des i bai­xar cap a Lió. Ni sos­te­ni­ble ni ren­di­ble, vaja. 


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.