Política

santa susanna

ERC i PSC volen respostes per la rierada

Reclamen tots els informes tècnics a les diferents administracions

Les inun­da­ci­ons i els des­per­fec­tes que va oca­si­o­nar l'aiguat del diven­dres 24 a Santa Susanna han gene­rat un intens debat polític per la situ­ació cre­ada i la neces­si­tat d'assu­mir res­pon­sa­bi­li­tats polítiques. ERC, que no té repre­sen­tació muni­ci­pal, i el prin­ci­pal grup a l'opo­sició, PSC, van pre­sen­tar ahir en el ple extra­or­di­nari dedi­cat a la rie­rada un seguit de deman­des per conèixer fil per randa el procés seguit des del con­sis­tori abans, durant i després de l'epi­sodi mete­o­rològic.

Repu­bli­cans i soci­a­lis­tes con­si­de­ren “molt greu” l'inci­dent, espe­ci­al­ment el des­bor­da­ment de la riera en qua­tre punts a la part alta i que va afec­tar de ple diver­sos equi­pa­ments, com ara el pavelló o l'escola Mon­ta­gut, a banda d'habi­tat­ges par­ti­cu­lars.

Entre les deman­des pre­sen­ta­des hi ha la de saber si l'Ajun­ta­ment havia estat avi­sat, i a quina hora, de l'amenaça de plu­ges pel Ser­vei Mete­o­rològic i quin pla d'emergències es va apli­car. Les for­ma­ci­ons també volen els infor­mes del Con­sell Comar­cal, la Dipu­tació i l'ACA “sobre la riera, les obres de pas que hi ha al llarg del tram de la riera de l'N-II amunt i les actu­a­ci­ons de neteja fores­tal” que es van dur a terme des del 10 de juny fins a finals d'agost coor­di­na­des per la regi­do­ria de Medi Ambi­ent, entre altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.