Política

Camacho avisa que Zapatero amaga un reglament d'estrangeria que seria un “colador”

La líder del PP denuncia que l'amaguen abans de les eleccions al Parlament perquè “hauria d'haver sortit ja fa uns mesos”

La presidenta del PP català, creu que el govern espanyol “vol que es puguin legalitzar els irregulars que estiguin dos anys al país”

La pre­si­denta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho, ha avi­sat aquest dijous que el govern espa­nyol amaga un nou regla­ment d'estran­ge­ria que vol regu­la­rit­zar d'una manera més evi­dent els immi­grant irre­gu­lars a l'Estat.

La líder del PP ha mani­fes­tat que “aquest regla­ment es va dei­xar al minis­teri de Tre­ball i pretén regu­la­rit­zar mas­si­va­ment i de forma per­ma­nent als immi­grant irre­gu­lars i pot ser un cola­dor per regu­la­rit­zar els irre­gu­lars”.

Camacho, ha des­ta­cat que l'ama­guen abans de les elec­ci­ons al Par­la­ment perquè “hau­ria d'haver sor­tit ja fa uns mesos”.

Ha adver­tit que “el regla­ment té pre­vist que per l'arre­la­ment es puguin lega­lit­zar a Espa­nya els irre­gu­lars que esti­guin durant dos anys al país”..

Sánchez-Camacho ha afir­mat que el govern soci­a­lista vol donar “la imatge que es pot arri­bar amb situ­ació d'irre­gu­la­ri­tat a Espa­nya i al final tot­hom té dret a aquests papers”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.