Política

Empat de PM i CiU a Albanyà en el cinquè regidor

A Albanyà, on hi ha llista oberta, i s'havien d'esco­llir cinc regi­dors a l'Ajun­ta­ment, s'ha donat la cir­cumstància que en el cas del cinquè ha obtin­gut el mateix nom­bre de vots el de Progrés Muni­ci­pal (PM) i el de CiU. La junta elec­to­ral s'haurà de pro­nun­ciar sobre aquest empat. Vicenç Cam­pa­sol, de PM (al cap­da­vant amb 44 vots), va expli­car ahir que cal veure pri­mer com es resol i bus­car alter­na­ti­ves vàlides per als dos par­tits, una de les quals podria ser gover­nar dos anys un i dos anys l'altre.

Joan Fàbre­gas, de CiU, pensa que hau­rien de tenir l'alcal­dia durant els qua­tre anys i regi­dors de cada par­tit durant dos anys cada un. Això ho manté “apro­fi­tant els resul­tats gene­rals que ha obtin­gut CiU”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.