Política

El PP dels Serrans ocupa major territori polític

Benaixeve, Domenyo, Pedralba, Sot de Xera i Villar experimenten canvis de tendència als seus ajuntaments

També a la comarca dels Ser­rans, el Par­tit Popu­lar ha expe­ri­men­tat un aug­ment des­ta­ca­ble pel que fa al nom­bre de vots, però també quan al nom­bre de loca­li­tats que haurà de ges­ti­o­nar durant els pro­pers qua­tre anys. Del total dels 135 pos­si­bles escons muni­ci­pals, el Par­tit Popu­lar ha acon­se­guit més del 50% de llocs i ha arri­bat a obte­nir 72, men­tre els soci­a­lis­tes valen­ci­ans encara con­ser­ven 59 regi­dors.

Dels 18 pobles que con­fi­gu­ren l'entra­mat de la comarca, 12 esta­ran diri­gits i ges­ti­o­nats pels popu­lars, men­tre la mei­tat ho farà el PSOE. D'aquesta manera, el mapa polític dels ser­rans obté un clar pre­do­mini con­ser­va­dor, després d'haver pas­sat fa anys, per l'experiència majo­ritària soci­a­lista i d'esquerra.

Després de les elec­ci­ons muni­ci­pals, s'obser­ven can­vis de tendència a Benai­xeve, Dome­nyo, Pedralba, Sot de Xera i Villar, men­tre la resta de loca­li­tats, l'elec­to­rat ha deci­dir con­ti­nuar amb la tendència política que ja tenien.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.