Carlos Fabra coneixia l'errada a l'aeroport des de 2006
Assegura que no pensa retirar-se de la presidència d'Aerocas
El president d'Aerocas, Carlos Fabra, ha reconegut hui que era sabedor de la deficiència de la plataforma de gir de l'aeroport de Castelló des de 2006. Segons ha explicat, les obres de remodelació necessàries són conseqüència d'un “incompliment” per part de la concessionària “que ha fet cas omís del que la direcció tècnica de l'aeroport li ha vingut manifestant des de 2006”.
Fabra ha manifestat que quan es va fer el projecte inicial de la infraestructura no es va fer la plataforma de gir “perquè hi havia pistes laterals de rodament que no la feien necessària”. No obstant, ha afegit que en 2006, després de la paralització de les obres de l'aeroport per part del Ministeri de Foment, la concessionària va er una modificació en el projecte que “va suprimir les vies de rodament laterals i va presentar un nou projecte”.
A partir d'aquell moment, segons Fabra, la direcció tècnica de l'aeroport li va dir a la concessionària que per a poder funcionar com a aeroport de línia comercial normal era necessari ampliar la plataforma de gir, “cosa de la que han fet cas omís”.
D'altra banda, Fabra ha assegurat que no pensa marxar-se de la presidència d'Aerocas: “Sóc president des del primer dia i seguiré fins que acabe l'obra, i si en un altre moment decidís prendre altra determinació, la comunicaré”, ha recalcat. Fabra ha afegit que no va a marxar perquè li ho demanen “quatre inútils en política que no han fet absolutament res positiu”.
Fabra ha anunciat que la remodelació de l'aeroport la durà a terme Aerocas amb un aval de quatre milions d'euros i que aquesta “s'executarà amb tota seguretat abans del 30 de març”.