Política

La sindicatura vol els comptes a internet

La Sin­di­ca­tura de Comp­tes va reco­ma­nar ahir a les cor­po­ra­ci­ons locals que divul­guin a les seves pàgines web els comp­tes anu­als amb la fina­li­tat d'aug­men­tar la trans­parència de la gestió dels seus res­pon­sa­bles i faci­li­tar l'accés a la seva infor­mació econòmica i finan­cera. Aquesta és una de les reco­ma­na­ci­ons que for­men part de l'informe anual sobre els comp­tes gene­rals de les cor­po­ra­ci­ons locals cor­res­po­nent a l'exer­cici del 2010 que es va fer públic ahir.

Les cor­po­ra­ci­ons locals esta­ven obli­ga­des
a pre­sen­tar els comp­tes abans del 15 d'octu­bre. Tot i això, ahir, 45 muni­ci­pis cata­lans encara no els havien pre­sen­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.