Política

Acusen el govern de l'Olleria de poc efectiu

La coalició Compromís assegura que el regidor de Promoció Econòmica lluu per la seua absència

L'equip de govern de l'Olle­ria (PP i GdO) es posa nerviós i intenta des­viar l'atenció amb l'única fina­li­tat d'ama­gar la seua nul·la gestió, l'ocul­tació de fac­tu­res i tre­balls, i la men­tida cons­tant, tal i como així ha valo­rat el por­ta­veu del BLOC-Com­promís a l'Ajun­ta­ment de l'Olle­ria, Julià Engo, el pri­mer any de govern con­ser­va­dor a la comarca de la Vall d'Albaida.

Segons les dades que ha faci­li­tat el govern de l'Olle­ria asse­gu­ren que han bai­xat en 964.000€ el dèficit quan el què han fet ha sigut tras­pas­sar les sub­ven­ci­ons de la Gene­ra­li­tat Valen­ci­ana que ha pagat amb retard les obres del Pla Con­fiança.

I és que el PP i GdO remar­quen contínua­ment que estan tre­ba­llant per l'eco­no­mia i l'ocu­pació a l'Olle­ria, però a la loca­li­tat l'atur no para de créixer. Ara amb 1100 per­so­nes. I cap veí sap en què tre­ba­lla el regi­dor de Pro­moció Econòmica, ni els mili­tants i regi­dors del seu par­tit, el PP. I el pit­jor és que l'alcalde, José Vidal, el manté en el lloc com si no pas­sara res.

És per açò que el Bloc Com­promís, anun­cia que està tre­ba­llant en noves pro­pos­tes de reac­ti­vació econòmica, després que el PP. GdO i el PSOE rebut­ja­ren algu­nes de les seues idees, i accep­ta­ren crear un Con­sell econòmic amb la par­ti­ci­pació del sec­tor empre­sa­rial, tre­ba­lla­dor i social de l'Olle­ria.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.