Política

ROGER TORRENT I RAMIÓ

Alcaldable per ERC a Sarrià de Ter

“Som un poble i volem continuar sent-ho”

Vol reactivar l'activitat econòmica als terrenys de la Torras i l'avinguda de França

Vol ser reelegit per completar projectes

Té 35 anys i es dedica a la política des de fa setze anys, quan el 1998 es va fer militant d'ERC.

Va entrar com a regi­dor a l'opo­sició de l'Ajun­ta­ment el 1999, exer­cint com a tal fins al 2007, any en què es va con­ver­tir en alcalde. Ara es torna a pre­sen­tar com a cap de llista d'ERC amb la volun­tat de ser ree­le­git i con­ti­nuar gover­nant.

Com valora el seu dar­rer man­dat?
Molt posi­ti­va­ment. Han estat anys com­pli­cats, amb una situ­ació econòmica i social gens favo­ra­ble i, sense anar més lluny, amb el tan­ca­ment de la Tor­ras. Mal­grat això hem pogut man­te­nir tots els ser­veis assis­ten­ci­als i cobrir les neces­si­tats bàsiques dels menys afa­vo­rits.
Han pogut com­plir amb tot allò que es pro­po­sa­ven?
Hem fet tot el que ens havíem plan­te­jat, com­plint amb el pro­grama elec­to­ral perquè som gent rea­lista. Evi­dent­ment tenim pro­jec­tes ini­ci­ats que caldrà com­ple­tar.
Qui­nes són les línies prin­ci­pals del seu pro­grama?
Tenim qua­tre eixos fona­men­tals. La pro­moció econòmica, lli­gada a la cre­ació d'acti­vi­tat, de riquesa i llocs de tre­ball apro­fi­tant l'àmbit que deixa la Tor­ras i en espe­cial l'avin­guda de França. El ser­vei a les per­so­nes, en el qual tor­na­rem a abo­car molts esforços, tant per com­plir amb les deman­des que vagin apa­rei­xent com per aju­dar les famílies amb més difi­cul­tats, així com la gent gran. En ter­cer lloc, un govern obert, trans­pa­rent i par­ti­ci­pant. I final­ment la vocació d'espe­rit de comu­ni­tat, perquè som un poble i volem con­ti­nuar sent-ho.
Què es pot fer amb els ter­renys que ha dei­xat la Tor­ras Papel?
Con­ti­nuen sent ter­renys pri­vats però des de l'Ajun­ta­ment estem posant totes les faci­li­tats perquè s'hi incor­po­rin altres acti­vi­tats econòmiques.
I amb l'eix viari...?
El pla estratègic ha de ser dinàmic i per tant cal fer-hi apor­ta­ci­ons cons­tants per ajus­tar-lo a la rea­li­tat del moment. Con­cre­ta­ment a l'avin­guda de França estem tre­ba­llant per con­ti­nuar incor­po­rant-hi acti­vi­tat i que ens afecti posi­ti­va­ment.
Què pas­sarà amb el Cen­tre de Visi­tants?
Tenim un lli­gam fins al 2016 i hem acor­dat reu­nir-nos amb el Con­sell Comar­cal per refle­xi­o­nar. Cal reac­ti­var-lo perquè tenim clar que pot con­ti­nuar sent via­ble com a cen­tre de difusió turística bus­cant fórmu­les per fer-lo més dinàmic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia