Punt divers
Grup Gamma aposta per les marques pròpies de disseny de bany a preus assequibles per superar la crisi de la construcció
CATALUNYA CENTRAL
La central de compres Grup Gamma preveu créixer un 7% durant l'any 2008, força per sota del 22% de creixement registrat durant el 2007 en relació amb el 2006. Segons el gerent de l'empresa bagenca, Fran Fernández, aquest serà el creixement més petit dels darrers quinze anys al Grup Gamma i s'ha d'atribuir al descens de l'activitat en la construcció. Tot i així, aquesta central de compres confia que podrà superar aquesta davallada potenciant la comercialització de marques pròpies de material de moda de bany a preu assequible, un segment de negoci en el qual són líders i pioners a l'estat espanyol. El gerent del Grup ha assegurat que l'empresa també està molt ben posicionada per atendre la demanda derivada del sector de les reformes.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.