Punt divers

Olvan i els botiguers de Cal Rosal engeguen dues campanyes per potenciar el comerç de proximitat i fidelitzar els clients

CATALUNYA CENTRAL

L'Ajuntament d'Olvan i la Unió de Botiguers i Comerciants de Cal Rosal han engegat dues campanyes amb l'objectiu de potenciar el comerç de proximitat i fidelitzar els clients. 'Cal Rosal obert tot l'any' i 'Estimat client' són els eslògans de les iniciatives comercials que neixen amb la voluntat de difondre l'oferta del municipi des que la carretera c-16 ja no passa per l'interior de la colònia tèxtil. En una de les campanyes, la Unió de Botiguers i Comerciants sortejarà un lot de productes valorat en 300 euros. L'entitat segueix apostant per oferir als visitants productes de 'casa' i de qualitat, ha remarcat Maria Grandia, en representació dels botiguers.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.