Successos

SUCCESSOS

Empresonen un home per una agressió sexual amb submissió química a la Val d’Aran

Un home de 45 anys va ser detin­gut pels Mos­sos d’Esqua­dra el pas­sat 11 de març i poste­ri­or­ment va ingres­sar a presó per un supo­sat delicte d’agressió sexual amb sub­missió química. Es tracta d’un tre­ba­lla­dor de l’Hos­pi­tal de Vielha, però els fets pels quals se l’acusa no van tenir lloc al cen­tre hos­pi­ta­lari. El govern aranès ha infor­mat en un comu­ni­cat que només va tre­ba­llar qua­tre dies en el cen­tre sani­tari, i que va ser aco­mi­a­dat en no superar el període de prova. Fonts judi­ci­als han asse­nya­lat que quan l’home va ser detin­gut, la fis­ca­lia va dema­nar presó pro­vi­si­o­nal comu­ni­cada i sense fiança, mesura que el jut­jat va acor­dar.

El Con­selh Gene­rau d’Aran ha pre­ci­sat que l’home va ocu­par el lloc d’anes­te­sista a l’Hos­pi­tal Val d’Aran “sem­pre acom­pa­nyat per altres facul­ta­tius” i subrat­lla que “mai va entrar en con­tacte amb paci­ents”. Segons el govern aranès, l’indi­vidu es tro­bava en “període d’aco­lli­ment”. També afe­geix que l’home va ser con­trac­tat “qua­tre dies abans dels fets” i que tenia “bones referències mèdiques” i el cer­ti­fi­cat de penals “en regla”. Se li va res­cin­dir el con­tracte “un dia abans dels fets” per no superar el període de prova mar­cat per con­tracte. En con­cret explica que l’home només es va pre­sen­tar a tre­ba­llar dos dies. Final­ment el Govern d’Aran ha mani­fes­tat el suport a la víctima i el com­primís per “era­di­car tot tipus de violència cap a les dones per acon­se­guir una soci­e­tat més igua­litària”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia