Successos

successos

Intenta estafar més de mig milió en criptomonedes a una parella, i la detenen

L’arrestada tenia ordes de detenció vigents

Els Mos­sos d’Esqua­dra van dete­nir el 20 de març una dona de 40 anys amb ordres de detenció vigents per inten­tar esta­far més de mig milió d’euros en crip­to­mo­ne­des. La detin­guda va que­dar en un hotel de l’Eixam­ple amb una pare­lla estran­gera per dur a terme una reunió amb l’objec­tiu de tan­car una inversió de crip­to­mo­ne­des per valor de 600.000 euros. Aquest tipus de transacció es du a terme amb un dis­po­si­tiu electrònic específic. L’arres­tada va inten­tar esta­far les vícti­mes inter­can­vi­ant el dis­po­si­tiu per un altre amb la intenció de cobrar els bit­coins en comp­tes de com­prar-los. A més, va inten­tar fur­tar a una de les vícti­mes un telèfon mòbil d’alt valor econòmic.

Després de no acon­se­guir el seu objec­tiu va inten­tar fugir sense èxit. Una patru­lla es va per­so­nar a l’hotel i va iden­ti­fi­car i dete­nir la dona. En el moment de la detenció es va com­pro­var que a la dona li cons­ta­ven dues ordres judi­ci­als de recerca i detenció i una ordre euro­pea de detenció vigent a Ale­ma­nya.

La detin­guda va pas­sar a dis­po­sició judi­cial el 21 de març.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia