Punt divers

El nou dipòsit d'aigua de l'Ampolla permetrà incrementar fins a les 48 hores la garantia de subministrament del CAT

CAMP DE TARRAGONA

El Con­sorci d'Aigües de Tar­ra­gona (CAT) posarà en marxa, el pròxim mes d'abril, un nou dipòsit d'aigua pota­ble a la planta de l'Ampo­lla (Baix Ebre) que per­metrà incre­men­tar la garan­tia de sub­mi­nis­tra­ment d'aigua als con­sor­ci­ats. Fins ara, la tota­li­tat de dipòsits de la xarxa del CAT garan­tien tretze hores de sub­mi­nis­tra­ment en cas de pro­ble­mes de qua­li­tat, tren­ca­ment de cano­na­des, o talls elèctrics. Amb l'entrada en fun­ci­o­na­ment d'aquest dipòsit, el més gran de la demar­cació, les garan­ties de sub­mi­nis­tra­ment d'aigua aug­men­ta­ran fins a les 48 hores.

El pre­si­dent del CAT, Daniel Pi, ha expli­cat que el dipòsit s'ha fet a la planta de l'Ampo­lla perquè és el lloc que per­met bom­bar aigua a qual­se­vol con­sor­ciat de la demar­cació, des d'Alca­nar (Montsià) fins a Cunit (Baix Penedès).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.