Punt divers

Trenta agents turístics d'Alemanya, Suïssa i Àustria visiten l'Alt Urgell convidats per la marca Pirineus

El pròxim divendres 30 d'octubre, a l'hotel El Castell de la Seu d'Urgell se celebrarà el 6è Workshop de turisme dels Pirineus, organitzat per la marca turística Pirineus. Aquest any està dedicat exclusivament als mercats d'Alemanya, Suïssa i Àustria. Durant tota una jornada, els empresaris turístics dels Pirineus tindran l'oportunitat de mantenir reunions de treball que suposaran un primer contacte professional amb els agents turístics estrangers invitats que poden facilitar la comercialització en el seu país dels diferents productes turístics dels Pirineus. Aquest dimecres, Pirineus ha mostrat a aquests agents els recursos turístics de la comarca de l'Alt Urgell.

Com a activitats complementàries a la Trobada i per tal de mostrar les possibilitats turístiques de l'Alt Urgell, s'ha partit el grup en dos i a uns se'ls ha mostrat la vall de la Vansa i les seves ofertes culturals, i als altres Alinyà i Organyà i les possibilitats d'esport i aventura que ofereix la zona. Els que han decidit fer activitat física han realitzat una marxa nòrdica per Alinyà i han practicat golf a i parapent a Organyà. Els de la Vall de la Vansa han visitat entre altres coses el museu de les trementinaires i els artesans d'Ossera. A la formatgeria Serrat Gros d'Ossera han pogut tastar el recentment condecorat com a tercer millor formatge del món en la seva categoria i s'han mostrat entusiasmats per aquesta descoberta. El Workshop Pirineu és una trobada comercial que es fa cada any en una localitat diferent dels Pirineus catalans, organitzada per la marca turística Pirineus. En cada edició s'invita uns països diferents, enguany seran 30 agents turístics alemanys, suïssos i austríacs els que establiran relacions comercials amb les 56 empreses turístiques inscrites de les diferents comarques dels Pirineus. Entre aquestes empreses s'hi troben hotels, cases rurals, empreses d'esport d'aventura, empreses de senderisme, cicloturisme, wellness, cultura i estacions d'esquí entre d'altres.La trobada té un doble objectiu, per una banda motivar i ampliar la programació dels Pirineus als catàlegs dels operadors, i per l'altra facilitar als professionals catalans un sistema de comercialització i contractació àgil, eficient i directa amb els intermediaris turístics.El conveni Pirineus pretén consolidar aquesta marca i el model turístic que representa, posant en valor els recursos turístics de les comarques que en formen part i destacant la diversitat i la qualitat de l'oferta i la seva capacitat per desestacionalitzar la demanda. A més de workshops i viatges de familiarització, dintre del conveni entre les institucions també es desenvolupen d'altres accions promocionals de la marca Pirineus com ara presentacions, participació a fires, campanyes de publicitat en premsa especialitzada i divulgació de la web www.visitpirineus.com.També organitzat per la marca turística Pirineus, també aquest divendres a l'hotel El Castell tindrà lloc una sessió de formació adreçada als empresaris catalans que participen al workshop sobre Web 2.0 i Turisme. La marca turística Pirineus és impulsada per Turisme de Catalunya, el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Torisme Val d'Aran, el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. A la a marca Pirineus hi estan inscrites les comarques de l'Alt Empordà, l'Alta Ribagorça, l'Alt Urgell, el Berguedà, la Cerdanya, la Garrotxa, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, el Ripollès, el Solsonès i la Val d'Aran.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.