Successos

Seguretat

La loteria criminal pot tocar dos cops

La casa de Calonge assaltada dilluns per uns malfactors armats i emmascarats ja havia estat objecte d’un robatori violent aquest estiu

Investiguen si els lladres seguien les víctimes des d’un comerç on van estar

Diuen que és difícil, si no impos­si­ble, que et toqui dos cops la lote­ria. Però queda pro­vat que pots ser víctima de dos assalts vio­lents a casa teva en poc temps. És el que ha tocat viure a la família que habita en un xalet de la urba­nit­zació Ves­com­tat de Caba­nyes que dilluns pas­sat va ser abor­dada per tres indi­vi­dus ves­tits de negre, enca­put­xats, que esgri­mien una arma per inti­mi­dar-los. Les vícti­mes, un alt càrrec del Port de Palamós i la seva dona, ja havien patit un roba­tori simi­lar a casa seva a l’estiu. Ara la inves­ti­gació intenta acla­rir si els assal­tants poden ser els matei­xos o tenen algun vin­cle que els hagi menat cap al mateix objec­tiu.

L’assalt de dilluns es va per­pe­trar al ves­pre, ja de fosc, quan feia poc que el matri­moni havia arri­bat després d’haver estat en un cen­tre comer­cial a Platja d’Aro. Quan l’home va sor­tir de la casa per anar a bus­car lle­nya, va ser abor­dat i enca­no­nat amb una arma pels lla­dres, que havien acon­se­guit entrar a la tanca peri­me­tral de l’habi­tatge. El van obli­gar a entrar a dins, on hi havia la seva dona, i sota amenaça els van fer obrir la caixa forta, d’on es van endur un botí d’uns 500 dòlars. Els lla­dres, que van dei­xar tan­ca­des les vícti­mes en una habi­tació, també es van endur els seus telèfons mòbils per retar­dar l’avís a la poli­cia i asse­gu­rar-se la fugida. A quarts de nou del ves­pre les vícti­mes van donar l’alerta a través de l’alarma. La inves­ti­gació no des­carta que els lla­dres seguis­sin el cotxe de les vícti­mes des que van sor­tir de Platja d’Aro i es visi­o­nen les càmeres de segu­re­tat dels dos muni­ci­pis per si es detecta un cotxe sos­pitós. L’entrada de Ves­com­tat de Caba­nyes, però, de moment no té càmeres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia